Wednesday, January 2, 2008

Harus Dilupakan

Pada Pandangan Pertama
Mata bertentang Mata
Aku Cuba Larikan Mataku
Dari Melihat Kearahnya

Fikiranku Ligat Memikir
Siapakan Gerangannya
Dia Berada Disisi Saudaraku
Yang Ulang Tahun Hari Ini

Pada Ketika Itu
Aku Harus Menghampirinya
Untuk Mengambil Sesuatu
Apabila Berdepan Dengannya
Hampir Saja Kejadian
Yang Memalukan Terjadi

Alhamdulillah!
Dengan Kuasa Tuhan
Telah Menolongku Dari
Terjadi Kejadian Yang Bakal
Memalukanku...

Setelah Selamat Mengambilnya
Aku Kembali Di Tempat Duduk Ku
Walau Jarak Kami Berjauhan
Seketika Mata Kami
Bertentang Kembali

Sempat Juga Aku Mengetahui Namanya
Dari Saudaraku
Tapi Hatiku Berkata kata
Janganlah Perasan
Kerana Aku Yakin
Dia Tidak Menaruh Apa Apa
Perasaan Terhadap Aku...

Kerana Itu...
Kejadian Pada malam itu
Harus Dilupakan..

No comments: