Sunday, January 4, 2009

Dpertemukan Jua

Pada Keesokkan Harinya Saya Terserempak Dengan Si Dia Sewaktu Saya Turun Dari Bus
Pada Masa Itu Jam Menunjukkan Jam 5.30 Petang..
Pada Masa Itu Saya Rasa Seperti Tak Percaya Kerana Dah Hampir Setahun
Saya Tak Terserempak Dengan Si Dia, Saya Sangkakan Dah Tak Ada Peluang Lagi
Tapi Tidak, Tuhan Masih Nak Pertemukan Saya Dengannya..
Saya Gembira Kerana Ia Sihat Sihat Sahaja.. Tangannya Yang Sakit Itu Pun Dah Sembuh..
Cuma Saya Agak Terkejut Dengan Penampilannya Yang Sedikit Berbeza Dari
Sebelumnya..
Tapi Si Dia Masih Tetap Okey..



Pada Masa Itu Saya Lihat Si Dia Ingin Menaiki Bus Tapi Ia Masih Sempat Lagi Menoleh
Kearah Saya Berdiri Tapi Apa Yang Difikirkan Hanya Si Dia Saja Yang Tahu
Kerana Ini Adalah Kali Pertam Si Dia Memandang Berkali kali Kearah Saya..
Tapi Saya Tidak Mengharapkan Apa Apapun Dari Kejadian Yang Tidak Disangkakan Ini
Kerana Kebenarannya Belum Terungkap Selagi Si Dia Belum Menunjukkan Tanda tanda Ingin Berkenalan Dengan Saya Sebagai Teman Sahaja..



Mungkin Anda Tertanya tanya Juga Tak Ada Ke Sesiapa Yang Melihat Kejadian Itu?
Jawapannya: Memang 'Tidak' Kerana Semasa Saya Turun Dari Bus, Kawan Abang Saya Berada Ditempat Duduk Stesen Bus Itu Jadi Mereka Berbual Seketika Pada Masa Itulah Kejadian Saya Ternampak Si Dia Bermula..
Semoga Si Dia Bahgia Dalam Kehidupannya..

No comments: