Tuesday, March 10, 2009

• Cnetron Terkini •



Berakhir Sudah Sinetron 'Lia' Pada Ahad Yang Lalu Dan Digantikan Dengan Sinetron 'Nikita' Yang Tidak Kurang Hebatnya...

*Kisahnya Mengenai Seorang Gadis Buta Yang Baik Hati Telah Dipersalahkan Atas Kematiaan Seseorang Dan Disebaliknya Ia adalah Kakak Kandungnya Sendiri Tetapi Mereka Tidak Mengetahuinya Kerana Beberapa Tahun yang Lalu Si Gadis Buta Ini Telah Hanyut Dibawa Arus Sungai.. Sebelum Ini Matanya Tidak Buta Tapi Kerana Kemalangan Itu Ia Menjadi Buta Dan Duduk Di Panti Asuhan..

Episode Hari Ini: Si Jejaka Telah Pulang Ketanah Airnya Setelah 6 Tahun Melanjutkan Pelajaran Di Amerika.. Sebelum Ia Tiba Ditempat Yang Ingin Dituju Ia Telah Melihat Sepasang Mata Yang Selama Ini Ia Rindukan, Pada Mata Gadis Yang Berada Didepannya Itu.. Ia Adalah Nikita, Si Gadis Buta Yang Baik Hati..
Dan Ia Akan Mendapat Berita Bahawa Kekasihnya Telah Meninggal Dunia.. Kesedihannya Akan Dirasakan Bersama Pada Malam Ini..

..Ikuti Kisah Selanjutnya Di RCTI Setiap Hari Jam 7:00 Malam..

Dilakonkan Oleh: Dude Harlino, Nikita Willy, Cathy Sharon, Dirly

Sebelum Kisah Ini Mula Siaran Saya Telah Membuat Andaian Pada Watak2 Yang Saya Lihat Dari Advertisementnya Dan Saya Mendapati 70% Betul Dalam Jalan Ceritanya.. Semoga Jalan Ceritanya Menjadi Lebih Menarik Dengan Lakonan Mantap Mereka..

No comments: