Tuesday, June 2, 2009

..Kehilangan..


Al Fatihah
Kepada Mak Cik Saudara Saya.. Allahyarhamah Bibik Su.. Semoga Allah Mengampuni
Dosa2nya & Tempatkan Beliau Ditempat Orang2 Yang Beriman..

Akhir Pertemuan Saya Dengan Beliau Semasa Di JCC Sekitar Bulan 3 Kalau Tak Silap Saya..
Memang Tak Dduga Saya Rasakan Akan Kepergiannya..
Pada Masa Itu Ia Kelihatan Sihat Wal'afiat Dan Ceria..
Tup2 Saya Dengar Ia Masuk Hospital beberapa Minggu Yang Lepas, Tapi Saya Tak Dapat Bertemu Dengannya Kerana Saya Kurang Sihat Pada Masa Itu & Waktu Itu Kawalan
Dhospital Agak Ketat.. Jadi SayaTak Dapat Nak Melihat Keadaanya..
Tapi Bila Saya Dapat Tahu Bahawa Hari Sabtu Pagi Beliau Meninggal..
Tiada Kata Yang Dapat Saya Katakan.. Hanya Sedekahkan Al Fatihah Kepadanya..
Kami Redha Atas Kepergiannya..
Saya Doakan Agar Keluarganya Cekal & Tabah Menghadapi Ujian Ini..

Semasa Jenazah Diletakkan Dihadapan Kami, Saya Melihat Ahli Keluarganya Mencium Dahinya.. Hati Saya Sangat Tersentuh.. Kerana Saya Bayangkan Diri Ini Ada Dtempat Mereka..

p/s: Ini Adalah Kali Ketiga Saya Melihat Kepergian Orang2 Yang Amat Saya Hormati..

No comments: