Monday, June 29, 2009

* Percutian *


Tanggal 13 Jun Hingga 16 Jun Saya Sekeluarga Dengan 2 Keluarga Mak Cik Bercuti
Ke Melaka..
Percutian Kami Kali Ni Agak Singkat Kerana Hotel Yang Kami Tempah Dah Penuh
Kerana Itu Kami Dapat Check In Pada Hari Ahad..
Pada Hari Sabtu Kami Menginap Di Rumah Bik Simah Di Johor..
Pertama Kali Saya Kesana.. Suasana Rumahnya Menarik Walau Ia Agak Kedalam..
Namun Happening... Malamnya Kami Ke Pasar Malam, Punyalah Berselera Tengok
Makanan2 Yang Dimasak.. Rasa Macam Nak Beli Semua..
Tapi Tak Boleh, Nanti Membazir.. Betul Tak?
Setelah Semuanya Terhidang Kami Pun Menikmatinya.. Yang Paling Bezz Malam Tu
Sempat Juga Saya Dengan Mak Menonton Cnetron 'Terlanjur Cinta'..
Esoknya Kami Berangkat Menuju Ke Melaka.. Disana Kami Sempat Main Bowling..

Markah Yang Saya Perolehi :
1 Round 60 Markah
2 Round 70 Markah
3rd Round 100 Markah

Kami Balik Hari Selasa Dan Sampai Rumah Hampir Jam 10.00 Malam (KTSS)
Selepas Itu Saya Tak Keluar2 Hingga Pada Hari Sabtu '20 Jun' Baru Saya Dengan Mak
Ke Majlis Hari Jadi 'Syukrina Adriana' Yang Ke Setahun..
Konsep Temanya 'Barney' Ungu & Hijau.. Memang Cool..
Warna Pilihan Tu.. Tentu Saya Sokong.. Hee.. =D


p/s Beli Barang2 'ST'..

No comments: