Wednesday, March 10, 2010

10.01.10

10:15 PM, Friday 15 January 2010

Jam 11 Lebih Si Dia Call Tanya Khabar.. Setelah Saya Jawab Pertanyaannya Saya Tanya Khabar Tunangnya.. Ia Jawab Ia Tak Tunang Dengan Sesiapa.. Saya Beritahu A 2 Z Siapa Mak Cik Call Saya n Sebagainya.. Den Ia Beritahu Prempuan Yang Call Saya Tu Kawannya Mereka Dah Kenalan Selama 4 Tahun n Baru2 Ni Mereka Ada Salah Faham.. Den Saya Okie Aje Koz Mungkin De Kena Mengena Dengan Ari Tu.. Tapi Yang Saya Musykil Kenapa Dia Leh Reply Dia Dtunangkan Atas Permintaan Keluarga.. Ceritanya Banyak Tak Logik.. Setelah Puas Saya Soal n Peroleh Jawaban.. Saya Rep Biasa2 Aje Setelah Beberapa Ari.. Kemudia Masa Satu Part Tu Trus Saya Kata Esok Saya Nak Tanya Sesuatu Trus Dia Ilangkan Dri Sehari Setengah Pas Tu Msg Lagi Tapi Saya Bz n Tak Rasa Nak Msg Trus Ia Kata Hati2 Djln n Tak Nak Ganggu Hingga Sekarang.. Takpelah, Kerana Saya Tak Nak Ia Terlalu Mengharap Untuk Bersama Dengan Saya.. Takut Ia Kecewa Makin Banyak Cerita Yang Timbul..

No comments: