Wednesday, March 10, 2010

23 - 01 - 10

1:16 AM, Sunday 24 January 2010

Pegi Umah Mama Pas Tu Mama Bri Kuih Putri Salat Jagung.. Dari Sana Kami Keluar Gi CA Koz Tak Nak Jalan Jauh.. Den Kami Menuju Ke T2 Sampai Sana Kami Cari Makan n Tempat Yang Kami Tuju Breek Cafe.. Makanannya Memang Sedap2 Tapi Seskali Boleh la Kan.. Tu Pun Kongsi2 Kalau Tak, Fikir Sendiri.. Sekitar 6 Lebih Kami Menuju Ke WS.. Kat Sana Mak Blikan Saya Accessories.. N Sata Bli Klip Rambut Koz Ilang Plak Masa Nak Gunakan Tadi.. Den Jumpa Abg DD Kat Kedai Seluar.. Dari Sana Kami Menuju Ke Ehub Den Mreka Bli Tiket Rupa2nya Abang DD Yang Belanja.. Sekitar 45 Minit Kami Tunggu Yang Lain Datang.. Setelah 9.20 Malam Kami Semua Masuk Ke Dalam Panggung.. Citer Yang Kami Nonton Memang De Bezz.. Slesai Jam 11 Malam.. Dari Sana Kami Menuju Kerumah Mama.. Masa Dalam Perjalanan Tu Mood Saya Mula2 Seperti Biasa n Gurauan Semata Tapi Saya Tak Sangka Ia Menjadi Lain Walau Beberapa Detik Saja Ia Berlaku.. Hope Tak Ada Yang Ambil Hati.. Koz Tak Ada Apa2 Yang Berlaku.. Selagi Orang Tak Mengerti Ceritanya Selagi Itu Fikiran Saya Asik Berputar Hal Itu.. Jadi Tlong Jangan Confusing Keadaan Dengan Menarik Perhatian Tau Sebagainya.. Attract Antara Mereka Buat Saya Tak Selesa.. Perasaan Tak Nyaman Bila Kejadian Cam Ni Berlaku..


: Hari Ini Genap 15 Tahun Tok Ahmad Meninggal.. Al Fatihah.. :

No comments: