Wednesday, March 10, 2010

..Akhirnya Kembali Jua..

10:11 PM, Monday 8 February 2010

Selesai Sudah Novel 'Doa Untuk Aku'.. Criternya Memang Bezz.. Mengenai 40 Doa Yang Ingin Dcari.. Penulisnya Bahruddin Bekri Terbitan PTS One.. Kalau Siapa Nak Tahu Bagaimana Jalan Citernya Kenalah Baca..

Pada Jam 2.35 Petang Saya Mula Membaca Novel 'Ada Cinta Di Hati'.. Waktu Itu Saya Berada Didalam Bus Menuju Ke Rumah Nek Yam.. Saya Teruskan Membaca Hingga Jam 5 Petang.. Kemudian Saya Sambung Semula Jam 7.15 Malam Sambil Nonton Drama Dan Cnetron Hingga Jam 5 Pagi.. Saya Tidur Dan Sambung kembali Pada Jam 1 Tengahari.. Akhirnya Saya Selesai Membaca Jam 3.35 Petang.. Sehari Semalam Saya Baca Kerana Novel Ini Menarik Perhatian Saya Mengenai Kisah 2 Adik Beradik Kembar Yang Berbeza Watak Dan Kisah Pengorbanan Seorang Anak Pada Ibu Bapanya.. Nak Tahu?? Kenalah Baca Sendiri.. Cepat Cari Jangan Tunggu Lama2.. Inilah kali Pertama Saya Membaca Novel Dari Penulis Emma Maizura Yang Telah Saya Beli Pada Setahun Yang Lalu.. Sejak Baca Novel Doa Untuk Aku Saya Dah Tertarik Semula Untuk Membaca Kembali.. Selama Setahun Lebih Saya Tinggalkan Hobi Membaca Novel.. Akhirnya Ia Kembali Terlekat Dhati.. Hee.. ;D



p/s Sekarang Ni Dah Tinggal 2 Novel Yang Blum Dbaca.. Kalau Baca Semua Nanti Kena Bli Yang Baru Lak.. Hee..

No comments: