Wednesday, March 10, 2010

..Gi JB..

10:59 PM, Tuesday 16 February 2010

Sempena Cuti TBC.. Kte Gi Umah Bik Simah.. Kami Keluar Umah Jam 7 Pagi Kemudian Naik Bus 168 Menuju Ke Wdlns.. Sampai Sana Kami Sarapan DBK.. Setelah Itu Naik Bus Menuju Kastam.. Sampai JB Jam 10 Pagi.. Kemudiann Cik Lani Seklrg Amik Kami Dengan Van.. Kemudian Kami Makan Pagi n Tengahari Dhutan Bandar Skitar 10.40 Pagi.. Yang Bezznya Cendol.. Sedap.. Den Jejalan Kat Belakangnya Ade Tasik n Taiman Permainan.. Siap De SP Lagi Tau.. Den Kami G Kat Taman Istana.. Sambil Amik Udara.. Dari Sana Gi Kotaraya.. Den De Yang Makan Tengahari Koz Tadi De Yang Tak Makan.. Den Pusing2 Bli Brang ST,Baju n Selendang.. Pantang Nampak G2 Kan.. Hee.. Jam 3 Petang Odw Gi Tampoi.. Kedai Ariani n Jakel.. Tengok2 Aje.. Alhamdulillah Cuaca Pun Cerah Den Masa Nak Balik Umah Bik Simah Kami Sempat Singgah Kat Tepi Jalan De Orang Jual Kelapa Bakar.. Mula2 Malas Nak Trun Den Mak Panggil Semua Trun n Rasa.. Memang Sedap.. Penuh Dengan Khasiat.. Ia Dapat Membantu Perjalanan Darah n Juga Membersihkan Perut. Kelapa Yang Dbakar Tu Pun De Nama2 Gak Bukan Kelapa Biasa Aje.. Mereka Guna Kelapa Mawar n Kelapa Pandan.. Lepaz Maghrib Kami Gi Pandan City n Makan Kat Blakang Umah Mak Cik Lani.. Saya Makan Tom Yam.. Den Bli Burger Kat Tempat Abang Cik Lani.. Sedap Uuuu.. Den Kami Tdur Hampir Jam 2 Pagi Kalau Tak Slap Saya..

Esoknya Lepaz Sarapan Kami Gi Pantai Batu Layar Duk Piknik Kat Sana.. Bezz Permandangan Kat Lautnya Tu Takleh Nak Kata.. Dengan Ombak n Anginnya Yang Galak.. Hee.. Masa Tu Saya Dengan Spupu Rendam Kaki Sambil Amik Udara Pas Main Pasir Sat Dengan Si Kecil.. Kaki Yang Sakit Tu Pun Dah Makin Berkurangan.. Nak Kesana Tu Dari Umah Mak Cik Makan 2 Jam.. n Balik Lak Sejam Setengah.. Punyalah Lama Rasa Cam Terbuang Masa Dalam Van.. Den Kami Trus Balik n Relax.. Skitar 6 Lebih Mak,Mama, Kak Ida Fmly n Bujang2 Gi Pasar Malam Bli Makan Malam.. Setelah Makan n Solat Maghrib Kami Menuju Ke Giant XTRA Koz Dah Masa Untuk Balik Ke Tanah Air..Sampai Kastam Cni Kol 9.45 Malam Den Kami Naik Bus n Sampai Umah Jam 11 Lebih..