Wednesday, March 10, 2010

..Jalan2 Cari Makan..

8:59 PM, Monday 25 January 2010

Semalam Gi PP Dengan Mak,Mama n Papa.. Masa Sampai Sana Mak Blikan Saya Beg Koz Ade Diskaun.. Pas Tu Kami Gi Makan Kat Banquet FC.. Kat Sana Makan Sliced Fish Macaroni.. Pas Tu Minum Air Waterchesnut n Pencuci Mulut Ais Jelly.. Mak Dengan Mama Makan Ais Kacang.. Sedap Sangat.. Koz Gula Melakanya Real.. Den Kami Ke Giant Bli Brang2 Keperluan.. Setelah Itu Gi BEST Cari Serika.. Setelah Jumpa Yang Sesuai Kami Pun Bli.. Den Bila Da Trun Saya Bli Biskut Double Choco Wif Pecan Kat Famous Amos.. Sekarang Saya Tengok Dah Ramai Orang2 Kite Keje Sana.. Den Bila Dah Jumpa Papa Kami Menuju Kat Tempat Makan n Makan Satay.. Balik Mak Blikan Mi Greng Untuk Abah.. Sampai Umah Trus Siapkan Hidangan.. Selesai Solat Baru Duk Depan PC Sambil Cek Ape Yang Patut.. Skitar 1.15 Pagi Saya Lipat Baju Tengok Cite Flash Point Lakonan Donnie Yan.. Bagus Citernya.. Lepaz Tu Pe Lagi Tdo Arr.. Koz Dah Nak Kat Kol 4 Pagi.. Bangun Subuh Trus CO.. Hee.. Bangun Trus Masak Sambal Tumis.. Special Tau.. Dapat Pujian Dari Bonda Tersayang.. Alhamdulillah.. Semoga Kekal Resepi Yang Saya Buat Sendiri Tu, Bila Nak Masak Lain Kali..

No comments: