Wednesday, March 31, 2010

♣ My Birthday Dalam Bulan Masehi ♣ "26 Mar 2010"

Inilah Befday Kek Saya Tahun Ni Dari Kak Spupu
(Baru Aje Post 19/5)

Pada Ari Jumaat Yang Lalu Saya Dbri Kejutan Kecil Semasa Makan Kat Yo! Sushi Di Pavillion.. Masa Tu Saya Tak Fikir Ape2 Pun.. Masa Nak Masuk Tu Terus Papa Ajak Bli PP Digi Koz Kalau Pape Nak Kol Senang.. Den Saya Gi Ajelah.. Lama Gak Skitar 10 Minit Gitu.. Den Sampai Trus Duduk n Order Air Paz Tu Mula Makan Ape Yang Menjadi Pilihan.. Den Masa Tengah Belek2 Menu Tetiba Abang Zali Kata "Ikah Tu.. Tu.." Saya Ingat Abang Zali Sruh Amikkan Makanan Yang Dah Gerak Dlu Den Abang Zali Kata "Tuuu".. Saya Pun Tengok n Ternampak Sebiji Kek Coklat Berprisa Manga.. Keknya Sweet.. Kalau Dapat Warna Ungu Lagi Bezz..Hahaa.. Den Mama Sruh Angkat Kek Tu.. Paz Tu Mama n Yang Lain Ucapkan Hepi Befday.. Siap Dengan Tukang Masak Skali Menyampuk.. Hee2.. Mak Dengan Abah Senyum Aje Tengok.. Den Masa Tu Muka Masih Memerah Gak.. Koz Tkde Idea Nak Buat Ape.. Den Biler Dah Amik Gambar n Mama Potongkan Kek.. Paz Dah Bagi Pada Mak Abah n Yang Lain Barulah Saya Makan Kek Tu.. Nak DKatakan Terkejuz Tahap Blurr Gak.. Tapi Terharu.. Koz Tak Pena Dapat Surprize Cam Tu Koz Dari Pagi Semua Buat Cam Biasa Aje Tkde Ucapan Pun Dbibir.. Tapi Tak Amik Hati Sangat Cuma Pelik Sket.. Hee..


Tapi Yang Awal Wish Dah Tentu Kak Faz.. ;D

Jam 5.32pg Ikah Hantar Ucapan SmS & Jam 5.50pg Riana Hantar Ucapan SmS..

Masa Tu Jugalah Time Nak Kena Bangun Koz Nak Berangkat Ke KL..

..Terima Kasih Sebesar2nya Kerana Mengingati Hari Lahir Saya & Bri Ucapan Yang Mengharukan..
♥..Luv U All..♥


2 comments:

mrs ayip said...

adoi..malu giler terslh date..

hahahahahahaha

! Izri Salinas ! said...

hee2.. tkpela kak faz.. tk yah malu lg.. ;D