Wednesday, April 7, 2010

..Terjumpa Blog Novel Cinta..

Pada 24 Mar.. Saya Terjumpa Sebuah Blog Di Multiply Mengenai Novel2.. Mula Dari Hari Tu Juga Saya Semakin Berminat Untuk Melayarinya Dan Mencari Novel2 Yang Dibicarakan Disana.. Sejak Beli Novel BYMB Pada 27 Mar Semakin Tak Sabar2 Nak Beli Lagi Pada 17 Apr Ni.. Inilah Kalau Orang Dah Terpikat Dengan Novel2.. Tapi Bacanya Bilerlah Nak Mula Tu.. Hee.. Time Memang Ade Tapi Keadaan Belum Menginzinkan.. Nantilah Cari Time Yang Sesuai.. Koz Sekarang Ni Lagi Plan2 Kayuh Novel Khilaf Kasih Oleh Zulaila Zakaria.. Citernya Agak Menarik Tapi Cam Lambat Aje Nak Abiskan.. Huhuu.. Paz Tu Maybe Baca Novel BYMB Dulu Baru Novel Terakhir Yang Ade Dalam Koleksi Saya Iaitu Novel Derap2 Tasbih.. Yang Dhadiahkan Oleh Bu Ani Pada Tahun Lalu.. Lama Kan? Kenapa Ya? Saje Je.. Koz Ingatkan Nak Rehat Dari Membaca Tapi Semakin Menjadi jadi Lak Nak Baca Balik.. B4 Rancang Nak Gi KL Tu Pun Dah Janji Tak Nak Bli.. Tapi Sejak Baca Novel Doa Untuk Aku Oleh Bahruddin Bekri Pada Bulan Lalu.. Telah Menarik Saya Semula.. Sekarang Ni Dah Semakin Rajin Saya Cari Novel2 n Blog2 Penulis.. +D


Ini Linknya.. Novel Cinta

No comments: