Sunday, May 16, 2010

Pada 8 ♦ 5 ♦ 10

Sempena Ari Ibu Minggu Lalu.. Saya Dengan Mak Ke Melaka Ikut Rombongan Tapi Masa Tu Pegi Ari Sabtu.. Alhamdulillah Perjalanan Kami Kesana Selamat Pergi & Pulang.. Mula2 Kami Ke SR Paz Tu Menuju Ke Melaka n Singgah Di Perigi HT.. Bli Pape Sket.. Salah Satunya Dodol.. Paz Tu Kami Menuju Ke Mahkota P.. Cam Biasa Saya Cari Novel.. Den Nampak Kedai Thai Kuang SB.. Biler Masuk Aje n Cek Tempat Novel2.. Fuh Mata Rambang Jap Koz Macam2 Novel Ade Sampaikan Yang Lepaz2 Saya Cari Ada Dctu.. Rasanya Cam Nak Bli Semua Aje.. Tapi Sabar.. At Last Saya Jumpa Novel Pilihan Yang Da Saya Niat Nak Bli Iaitu "Kupercaya Ada Cinta" Dari Ruby Hirdy & "Bidadari Hujan" Dari Noor Azzahra.. Genap2 Ari Tunya Puluzz.. Hee.. Slesai Kisah.. Tinggal Nak Cari Novel Satu Lagi Yang Blum Lagi Dketemukan.. =D

Paz Tu Jalan Dengan Mak n Cik Ida n Cik Nab.. Den Kami Menuju Ke Century Mahkota Hotel Melaka Tempat Kami Menginap Selalu n Makan Tengahari Dsana.. Masa Tu Cik Ida Bawa Anak n Cucu Sdrnya.. Memang Baik Orangnya.. Peramah n Kuat Bergurau.. Jadi Dialah Yang Amik Tu Amik Ni.. Meriahlah Jadinya Masa Makan Tu.. Tringat Saya Masa 2 Tahun Lalu Gi Rombongan Time Ari Ibu Tapi Kiter 2 Tak Amik2 Sangat Jadi Rasa Cam Biasa2 Aje.. Tapi Kali Ni Bezz.. Hee.. Kebetulan Semalam Chat Dengan Kenalan Baru n Namanya Serupa Dengan Cucu Sdr Cik Ida.. Tak Sangkakan..

Setelah Sejam Lebih Kami Dsana Kami Beredar Menuju Ke Kulai, Tempat Kek Lapis Sarawak.. Den Kat Sana Kami Cuma Bli 2 Biskut Aje.. Paz Tu Ke P.City.. Bli Brooch n Accessories.. Den Ingatkan Nak Makan Tapi Time Da Lambat Jadi Mak Bli Burung Puyuh Goreng Brempah.. Nyam2.. Kali Ni Da 2nd Time Saya Makan.. Hee.. Sesiapa Yang Blum Pena Rasa, Cubalah.. Koz Rasanya Ala2 Ayam Gak.. Sesiapa Yang Pandai Rasa Perbezaannya Memang Pandailah.. Den Masa Dalam Perjalanan Balik Semuanya Ok2 Aje.. Kali Ni Pegi Balik Kastamnya Orang Okie Kalau Tak Ader Aje Yang Tak Kena Gaya.. Maaflah Kalau Anda2 Orang Kastam Koz Bukan Semua Yang Saya Maksudkan Cuma Orang Yang Saya Jumpa Tu Aje.. =)

No comments: