Thursday, June 24, 2010

Kluar Dengan Nyssa & Fyzza

Tengahari Semalam Gi Lib Bishan Jap.. Tempatnya Wow Cantik Sangat n Besar Plak Tu.. Den Dari Sana Gi Woodlands.. Seblum Ke Lib Kami Makan Tengahari Dlu Lepaz Hujan Dah Reda Barulah Kami Ke Sana.. Lib Kat Sana Pun Gempaq n Cool.. Skitar 6.30 Petang Kami Naik Mrt.. Sampai Umah Nak Kat Kol 8 Malam.. Den Sms Jap Dengan A. Ady.. Lastly Time Tdo Dapat Panggilan Dari H.. Rasa Terkejut Gak Koz Tak Pernah2 Ia Lakukan Sedemikian.. Slalunya Msg Aje Tau Nak Pape Britahu Dlu Kali Ni Tidak.. Agak Pelik & Tertanya tanya Juga Mengapa Ia Kol.. Sangkaan Saya Pasti Ia Berdiamkan Dri Saja.. Tapi Ntahla.. Kita Nantikan Aje Jawapannya.. Tadi Lepaz Zohor Dah SMSnya.. Cuma Blum De Respone.. Saya Pun Tak Paksa Kalau Ia Tak Nak Kenal Saya Lagi.. Koz Kita Kenalan Pun Tak Dsengajakan.. Kalau Si Dia Terbaca Sekalipun Saya Akan Berterima Kasih Kerana Sudi BerKenalan Dengan Saya Selama Seminggu Ni.. Jaga Diri & Berbahgia Slalu.. =)

No comments: