Wednesday, July 14, 2010

♦ Apa Yang Saya Rasakan Sekarang Ni ♦

Kenapa Tiba2 Jadi Macam Ni.. Apa Yang Tlah Terjadi.. Sampaikan Dri Ini Tertanya tanya Siapakan Gerangan Yang Si Dia Maksudkan.. Semakin Serabut Bila Memikirkannya.. Adakah Dri Ini Telah JC.. Ouh Tidak.. Sukar Untuk Dri Ini Gambarkan.. Apakah Benar Tau Tidak.. Tapi Dri Ini Mohon Jangan Sampai Dri Ini Tersepit Dengan Situasi Yang Tak Pasti.. Tunggu Beberapa Hari Ni Samaada Benar Tau Tidak Apa Yang Dri Ini Ingin Mencari.. Tolong Dri Ini Agar Dri Ini Tegar Menanti Jawapan Yang Dri Ini Belum Pasti.. Plzz Jangan Buat Dri Ini Tertanya tanya Dengan Soalan Yang Sukar Dri Ini Mengerti.. Mungkin Dri Ini Dah Tak Boleh Lari Dari Kenyataan Sebenar Tapi Dri Ini Cuba Untuk Menahan Agar Kenyataan Itu Boleh Menunggu Masa.. Dri Ini Tidak Ingin Melepaskan Apa Yang Tlah Dri Ini Ingin Lakukan Jadi Tolonglah Jangan Sampai Kenyataan Ini Meleraikan Segalanya.. Itu Bukan Untuk Dri Ini Saja Tapi Untuk Semuanya..

Jangan Pernah Menyangka Bahawa Dri Ini Tidak Mempedulikan Akan Hal Ini Tapi Hanya Masanya Saja Belum Tepat Untuk Dri Ini Menyatakan.. Dri Ini Tidak Tahu Mengapa Perubahan Dalam Dri Ini Begitu Asing Tetapi Dri Ini Tahu Ini Semua Ujian Yang Perlu Dri Ini Tempuh.. Bagaimana Pedihnya Bila Merasakannya.. Ujian Itu Membuat Dri Ini Tegar Agar Dri Ini Jangan Pernah Lemah Hanya Dengan Perkataan JC.. Kerana Ia Akan Membuat Dri Ini Semakin Matang Untuk Menghadapi Cabaran Yang Akan Datang..

Banyak Perkara Yang Perlu Kita Fikir Sebelum Menyerah Pada Sesuatu.. Cuba Fikir Ape Yang Akan Terjadi Bila Kita Mudah Menyerah.. Dengan Senang Kita Akan Ditindas.. Kegagalan Tidak Bermakna Kita Akan Jatuh Selamanya.. Segeralah Bangun Jangan Sampai Semuanya Menjadi Sia sia Belaka..

Banyak Story Pula Saya Ni Kan?? Hee.. Kisah Diatas Ni Memang Tetiba Terasa Pula Bila Ade Yang Perhatian Sebelum Ni.. Tapi Saya Tahu Setiap Sesuatu Yang Berlaku Tak Bermakna Ia Akan Berterusan Kerana Ada Juga Yang Jemu Dengan Sesuatu Keadaan.. Seperti Ramai Orang Kata.. Sukar Nak Bri Semua Orang Suka Pada Kita.. Kerana Mereka Ada Citarasa Mereka Masing2.. But Nobody's Perfect Rite.. Dengan Ini Saya Ingin Ambil Kesempatan Untuk Meminta Maaf Atas Kesilapan Saya Selama Ini.. Dari 1st Page Blog Hingga Sekarang Ni.. Mungkin Ada Kesilapan Masa Menaip Yang Saya Tak Perasan.. Jadi Janganlah Segan2 Nak Komen Dalam blog Saya Ni..

No comments: