Saturday, July 10, 2010

..Catatan Harian..

Hari Isnin Lalu Saya Pergi Melawat Dengan Mak, Mama n Papa.. Suami Cik Jah Meninggal.. Kemudian Dari Sana Kami Menuju KFC.. Tapi Sikap Pekerja Dsana Sangat Mengecewakan Kerana Mereka Pandang Kami Dengan Sebelah Mata.. Masa Tu Pelik Juga Saya Lihat.. Masa Kami Tengah Makan Ditutupnya Lampu.. Hanya Sebelah Hujung Saja Dibuka.. Walaupun Waktu Itu Nak Dekat Jam 10 Malam Takkan Sampai Begitu Sekali Cara Mereka.. Yang Sedih Tu Orang Kte Sendiri Yang Buat Macam Tu.. Ish3.. Memalukan Saja.. Ini Sekadar Luahan Hati Saya Yang Terbuku.. ( Jangan Seperti Ari Jumaat Lalu Masa Pergi EP.. Ada Org Tua Asing Ni.. Saya Dengan Mak Tengah Naik Escalator, Sabar2la Kan.. Ini Tidak Nak Naik Juga Tapi Bukan Nak Cakap Xcuse Dia Tunjuk2 Kononnya Kenapa Tak Diri Tepi.. Saya Tengok Saja Terus Bagi Dia Jalan.. Sempat Lagi Dia Ngomel2.. Masa Tu Pula Angin Saya Tengah Suku2.. Apalagi Bila Sampai Saja Kat Tepi Landasan Saya Lepazkan n Britahu Pada Mak Yang Orang Tu Tak Boleh Sabar Kenapa, Bukan MRT Terlepaz Pun.. Geram Juga Masa Tu Tapi Beristighfar Banyak2) Kekadang Tu Saya Tengok Ada2 Saja Mereka Ni.. Suka Sangat Cari Gara2.. Baik Orang Kita Orang Asing Sama Saja..

Hari Khamis Pegi Rumah Mama Paz Tu Makan Mi Poh Greng, Mama Masak.. Den Pegi WS Jejalan Skejap Dengan Si Kecil Den Makan Kat MFM.. Lepaz Tu Kak Ida Datang.. Den Pegi Tingkat 2 Bli Baju Kat Kedai Yuri.. Riana Dah Datang Kami Hantar Kak Ida Dengan Si Kecil Balik Rumah.. Lepaz Tu Kami Ke TKC.. Mak2 Bli Baju Den Kami Makan Di Res TKC.. Saya Jumpa Dengan Kawan2 Setugas n Istri Boss.. Masa Tengok Menu Dah Berubah Bentuk.. Pekerja Baru Pun Makin Ramai.. Habizz Saje Makan Jejalan Kat Atas Sambil Tengok Brooch.. At Last Mak Bli 3 Set.. Kemudian Pegi S&S Bli Susu.. Cik Ros Hantar Balik Lepaz Tu Seperti Biasa Dah Bersih2 Layan Cnetron..

Semalam Pegi The Verge.. B4 Dat Makan Kat Pasar.. Dah Jalan n Bli Barang Kami Menuju Ke CSM.. Dsana Tak Bli Pape Cuma Jalan2 Saja.. Den Minum Air Sambil Berbual2.. Paz Tu Nak Balik, Cari Teksi Punyalah Susah.. Hampir Sejam Mencari.. At Last Dapat Jua.. Biasalahkan, Ari Jumaat Memang Cam Tu..

Tadi Petang Pegi Rumah Nek Yam Den Cik Rosli n Cik Lia Datang.. Den Balik Pegi Inter Nak Hantar Buku Lib.. Lepaz Tu Terserempak Dengan Cik Gayah,Cik Razi n Fajar.. Yg Lain Kat Dalam Lib.. Den Kami Bli Nasi Ayam Kat Kedai Baru.. Rupa2nya Dah Tukar n Semuanya Makanan Halal.. Senang Sikit Lain Kali Pegi Sana Saja.. Paz Tu Bli Brang Keperluan D NTUC n Mak Bli Pokok Bunga.. Tadi Mama Datang Skejap Dengan Ariff.. Kebetulan Tunggu2 Cik Melia Tak Datang.. Kalau Tahu Siang2 Memang Dah Keluar.. Hee.. ;D

Esok Mungkin Pergi TBP Dengan Mak Abah.. Ape2 Kte Tunggu Storynya K.. ;P

♦ ..Hari Ni Hari Lahir Andrew Andika Yg Ke 23 Tahun.. ♦

No comments: