Monday, October 4, 2010

♥ 20 Syawal - 24 Syawal ♥

Selasa Malam Kerumah Cik Lydia Jap Tengok Nek Imah.. Den Kak Fau Datang n Kemudian Kami Kerumahnya.. Dsana Ia Masak Lontong Greng n Ayam Greng.. Aduduh.. Susah2 Aje.. =D

Esoknya Kerumah Cik Ros 608 Den Ke 122 n Umah Cik Hasna.. Den Ari Khamis Ajak Si Kecil Skali Kerumah Jidah,Cik Norbeha,Cik Eton n Pak Ngah.. Ari Jumaat Kami Bertiga Dengan Si Kecil Kerumah Nek Leha,Nek Jari n Cik Enab.. Memang Bezz n Cam2 Ragam Si Kecil.. Hee.. Sampai Adengan Adik Gigit Gelas Hingga Retak Uuuu.. Memang Tak Sangka.. Seriuss Bunyinya Memang Menyeramkan Takut Juga kalau De Pape.. Tapi Tak Sebab Masa Adik Gigit Bunyi Kreckk Aje.. Tempat Adik Gigit Ok Aje.. InsyAllah Tiada Serpihan Kca Dmulutnya..

Sabtu.. Saya Bertemu Dengan Lin n Frenzz pada Jam 3.30 Ptg.. Memang Simple Orangnya.. Yang Penting Peramah.. Pertama Kali Tengok Memang Beza Wajahnya Dalam Pic.. Tapi Still Masih Kenal lagi.. Den Kawannya Yang Pakai Tudung Mirip Yuna.. Seorang Lagi Memang Cute.. Dari Sana Kami Ke Banquet RH.. Sebelum Tu Kami Berbual2 n Makan.. Macam2 Pertanyaan Yang Mreka Tujukan.. Lin Awal2 Lagi Dah Bagi Saya Ole2 Dari Surabaya.. Saya Aje Kali Ni Tak Dapat Bri Ape2.. Den Dari Sana Mreka Nak Ke Masjid.. Kemudian Kami Solat Dimasjid Sultan Hingga Jam 5.30 Ptg.. Dari Sana Kami Kembali Ke Bugis St.. Dsana Kami Akhiri Perjumpaan Kami Kerana Meraka Akan Lama Dsana.. Saya Pula Nak Kerumah Kak Idah Malamnya.. Den Lin Tak Putus2 Say Thanks.. Saya Bersyukur Sangat Dpat Berkenalan Dengannya n Teman2nya.. Really Appreciate.. Baik Hati Mreka.. Semoga Perkenalan Kami Ini Berkekalan.. Kawannya Yang Pakai Tudung Britahu Juga Kalau Datang Surabaya Kol2.. Itu Sudah Pasti.. Hee.. ;D

Ingatkan Nak Jalan2 Jap Kat BJ Tapi Anizz Nak Kena Balik Siang.. Den Sblum Balik Bli Biskut Fav Saya Dlu.. Ingat Tak?? Tak Ingat.. Huuu.. Takpelah.. Den Kat Bus Kami Dua Makan Hingga Anizz Trun Baru Saya Simpan.. Sampau Umah Aje Trus Citekan Pada Mak.. Harapan Saya Dapat Bertemu Dengan Mreka Bertiga Lagi.. Luv U Linnn n Frenzzz... TQ Yah Sudi Ketemu Ama Esha.. ;D

Semalam Ahad.. Kerumah Cik Joyah Ia Hidangkan Popiah.. Den Rumah Cik Nak Hidangkan Nasi Impit,Bagedil,Lauk Lemak,Satay Greng dll.. Masa Tu Aje Rasa Da Penuh Sbb Ingatkan Makan Kuih Aje Tup2 Ade Yg Dhidangkan.. Anaknya Pun Ade Juga Baru balik Dari Jalan.. Den Kerumah Cik Idah.. Sama Juga Ia Hidangkan Ketupat, Srunding dll.. Yang Bezz Paru Greng.. Nyumzz2.. Lastzz Umah Cik Odah.. Aduduh Walaupun Baru Nampak 3-4 Kali Tapi Orangnya Baik n Peramah.. Serius Saya Amat Menghargainya.. Layanan Mesranya Seperti Saya Dah Pernah Bergurau Senda Dengannya.. Hee.. Trima Qaseh Sesangat.. Cik Odah Masak Mi Soup.. Setelah Setengah Jam Kami Duduk Kami Minta Dri.. Kali Ni Mak2 Dah Tak Tahan Lagi Jadi Kami Balik Kerumah Masing2.. Saya Dengan Mak Naik Bus n Kebetulan Masa Nak Ke Inter Nampak P.Busu n M.Busu.. Setelah Bersalaman Kami Trus Menuju.. Masa Lihat Jualan2 Dtepi Tu Ternampak Baju Yg Saya Cari2 Slama Ini Harganya Pun Ohk.. Cuma Tak Bawa Lebih.. Hee.. Takpelah Lain Kali.. Lepaz2 Balik Dari KL Ke.. =D

No comments: