Wednesday, December 5, 2007

Abang Angkat Saya

Sejak Dulu Lagi Saya Tidak Percaya Dengan Namanya Abang Angkat..
Mungkin Kerana Saya Sering Mendengar Bermacam macam Kisah Di Sekitar Saya..
Kerana Itu Saya Amat berjaga jaga Bila Hendak Berkenalan Dengan Lelaki Dewasa
Yang Ingin Anggap Saya Sebagai Adik Angkat Mereka..

Ada Kemungkin Pada Awalnya Dia Anggap Saya Sebagai Adik
Tapi Bila Dah Lama Lain Pula Jadinya..
Kerana Itu Saya terlalu Waspada Dalam Hal Ini..

Pada Awal Tahun Ini Saya Telah Mengenali Seorang Lelaki Dewasa
Yang Telah Anggap Saya Sebagai Adik Angkatnya..

Pada Waktu Itu Saya Belum Sedia Untuk Mempercayainya..
Tapi Saya Tetap Menghormatinya Dan
Memanggilnya Dengan Sebutan Abang..

Setelah Beberapa Bulan Mengenalinya Dan
Banyak Cerita Mengenai Dia Dan Keluarganya..

Akhirnya Saya Percaya Dan Yakin
Dia Boleh Menjadi Seorang Abang Angkat Yang Baik..
Segala Kesilapan Saya Dia Akan Beri Teguran Dan Nasihat..

Saya Juga Telah Menganali Wanita Yang Selama Ini Telah Mengisi Ruang Hatinya
Kalau Memang Ada Jodoh Diantara mereka
Saya Doakan Semoga Mereka Bahagia..

~ Terima Kasih Abang Ady Kerana Anggap Saya Sebagai Adik.. ~

No comments: