Monday, March 23, 2009

Mimpi Yang Terindah


Subhanallah..

Saya Telah Mengalami Mimpi Yang Amat Menakjubkan..
Ia Terlalu Indah Untuk Saya Gambarkan..
Kalau Saya Diberi Kebolehan Untuk Melukis Sudah Pasti Ia Menjadi Tatapan Anda Semua..
Pada Saya Mimpi Itu Begitu Mengkagumkan Akan Kebesaran Allah SWT..
Saya Melihat Gunung Yang Kehijauan Itu Telah Diselubungi Salji Dan Langit Yang Kebiru biruan..

Pada Waktu Itu Hati Saya Terdetik : Ini Pasti Mimpi, Tidak Mungkin Di Negeri Saya Ada Gunung Dan Salji Sebegini Rupa..
Setelah Saya Melihat Keindahan Itu Saya Ingin Memetik Gambar Untung Kenangan,

Tetapi Apabila Saya Melihat Kembali Ia Telah Bertukar Menjadi Sedikala
Dengan Turunnya Hujan Yang Lebat..

Setelah Saya Sadar Saya Berkata kata 'Adakah Ada Sesuatu Disebalik Mimpi Saya Ini Atau Sekadar Permainan Mimpi Sahaja..'


Semuanya Saya Berserah Pada Allah SWT..
Mungkin Allah Ingin Menunjukkan Kebesarannya Kepada Saya..

Wallahu A'lam..

No comments: