Monday, March 23, 2009

Bercuti Pada 16 - 22 March


Mak Dengan Abah Bercuti Selama Seminggu Untuk Berehat..
Pada Hari Isnin Mak Belanja Kami Makan Di Restoran Ayam Penyet Ria
Yang Terletak Di Lucky Plaza..
Pertama Kali Saya Makan Disana Pada Tahun 2006 (KTSS) Memang Power Rasanya.. Tapi Setelah Saya Pergi Buat Kali Kedua Pada Bulan Lalu Ia Dah Kureng Power Rasanya.. Mungkin Tukang Masaknya Dah Tukar Kot..

Petangnya Mak,Abah,Mama,Papa,Cik Ros & Kak Lyna Masuk JB..
Saya Duduk Rumah Sesorang.. Malam Mak Abah Balik Belikan Saya Sabun Muka..
100% Dah Dikaji.. Buat Masa Ni Masih Menantikan Hasilnya..
Kalau Mulus Jadinya, Saya Akan Tunjukkan Produknya Pada Anda Semua..
Nantikan..

Hari-hari Seterusnya Kami Duduk Dirumah Dan Pada Hari Sabtu Saya,Mak Dengan Abah Jalan jalan Di IMM.. Tak Semena-mena Kasut Saya Terkopak, Dah Satu Hal Kena Beli Yang Baru..
Akhirnya Saya Menemukan Sepasang Kasut Hitam Yang Selesa Untuk Digayakan Dengan
Berbagai-bagai Baju.. Kami Kembali Berjalan-jalan Dan Singgah Ke BAGUS Untuk Mengisi Perut..

Keesokkannya Saya Dengan Mak Ikut Mama,Papa,Kak Lyna & Kawannya Dari Korea Ke Downtown East Sempena Meraihkan Hari Lahir Mama.. Yang Ke Berapa Eh? Lupa Pula.. =)

p/s: *KTSS = maksudnya 'kalau tak silap saya'..

No comments: