Saturday, March 28, 2009

Pada 27-28 March

Semalam Mak Cik Saya Masak Bermacam macam Juadah Sempena Meraihkan
Hari Lahir Saya Pada Khamis Lalu..
Kemudian Saya Bersama Sepupu2 Menonton DVD..
Dah Lama Kami Tak Buat Aktiviti Sebegitu.. Kerana Semuanya Ada Urusan Masing masing..
Mungkin Kalau Ada Free Time Lagi Bolehlah Kami Buat Aktivi Itu Lagi.. Hee..

***

Tadi Saya, Mak, Mama, Papa Dan Ariff Berjalan jalan Di PP lepas Itu Kami Ke CA..
Kalau Duduk Sana Rasa Aman Saja Macam Tak Ada Masalah..
Kami Ke Ya Kun Kaya Toast Untuk Menikmati Telur Setengah Masak,
Roti Bakar Disapu Dengan Kaya Dan Mentega Serta Kopi Susu..
Pilihannya Banyak Tapi Itu Menu Yang Saya Pilih..
Rugi Kalau Tak Pergi.. Sebab Telur Setengah Masaknya Besar2..
Jarang2 Tau Dapat Menikmatinya.. ;D
♠ PP = Parkway Parade
♠ CA = Changi Airport

No comments: