Thursday, March 26, 2009

♣ Semakin Meningkat ♣

* Hadiah2 Yang Saya Terima *

• Hari Ini Adalah Hari Lahir Saya Yang Ke 20 •
• Pejam Celik Dah Semakin Meningkat Umur Saya •

• Semoga Allah Beri Saya Sihat, Panjang Umur, Murah Rezeki, Tambahkan Ilmu Didada, Dapat •
• Memperbaiki Diri, Yakin Pada Diri Sendiri, Tabah Menghadapi Setiap Cubaan Yang Diberikan •
•Dan Ceria Disisi Keluarga Tercinta.. InsyaAllah Dengan Perlindungan Dan BantuanMu •

• Amin •

* Cerita yang Kami Menonton *

• Saya Tidak Menyangka Hari Lahir Saya Tahun Ni Penuh Dengan Kejutan •
• Pertama : Sepupu Saya Belanja Tengok Wayang •
• Kedua : Mak Cik & Pak Cik Saya Belanja Makan
Ketiga : Hadiah2 Yang Diberikan Menarik2..
• Keempat: Ucapan Yang Indah2 Saya Dapat Dari Teman2 •
• Saya Takkan lupa Pemberiaan Dan Doa Mereka Kepada Saya •
• Semoga Mereka Dmurahkan Rezeki Dan Ceria Selalu •


p/s: sejambak bunga coklat itu terdapat 20 biji didalamnya.. seperti bilangan usia saya..
ini adalah kali pertama saya mendapatkannya tapi bukan dari teman special tapi ia adalah
pemberian dari kawan bonda.. terima kasih cik faridah..

No comments: