Monday, April 13, 2009

..10 April..


Hari Jumaat Lalu Saya Menonton Bersama Dengan Sepupu2 Saya Di PW Plaza Singapura..
Mak, Mama Dan Cik Ros Berjalan jalan Sambil Menunggu Kami Semua Selesai Menonton..

Ceritanya Memang Bezz.. Lagi2 Dengan Aksi Lumbanya.. Memang Cool..
Tak Tengok Memang Rugi.. Tapi Bila Part Akhirnya Tu Seperti Ada Season Ke 5 Aje..
Betul Atau Tidak.. Nantikan Saja..
Kerana Dsebalik Tabirnya Kata Ini Akhir Dari The Story..
Tapi Tak Tahulah Kan.. Kalau Ada Yang Minta Dpangjangkan.. Hee..

*Have Fun..*
..Kepada Sesiapa Yang Baru Nak Menonton..
*Yang Belum Tu..
*
..Cepat2 lah Pergi Menonton..

Selesai Saja Menonton Kami Jumpa Bonda2 Kami Di LJS
&
Menikmati Makan Malam Yang Ringan2 Aja..

Malam Itu Juga Saya Stay Dirumah Cik Ros.. 1st time Saya Sedia Tidur Rumah
M.Cik Sejak Dah 20 Tahun Ni..
Kalau Tidak Dulu Susah Sangat Saya Nak Stay Rumah M.Cik2
Semua Kata Saya Ni Asik Nak Duduk Dengan Mak Abah Aja..
Siapa Yang Ada Sikap Seperti Saya Ni Pasti Faham Apa Yang Saya Rasa
Bila Berjauhan Dengan Mak Abah Saya.. Kan??

Tapi Saya Tahu Tak Baik Kecewakan Hati Mereka Yang Inginkan Saya Berada Dcc Mereka Jua..
Malam Itu Juga Saya, Riana, Fauzi, Fauzan, Ariff & Jamil Bermain Monopoly..
Best Sesangat Seskali Berkumpul Bersama..
Pada Mulanya Abang Dd Ikut Serta Tapi Bila Giginya Sakit Terpaksalah Postpone Esok..
Sampai Jam 4.45 Pagi Kami Dapati Pemenangnya Adalah Fauzi
Kerana Semua Ada Hutang Dengannya.. Hee..

Setelah Yang Lain Tidur.. Tinggallah Saya, Riana & Jamil..
Kami Pun bermain UNO Hingga Jam 10.30 Pagi.. Sambil Itu Kami Sempat Bersarapan
Roti Bersama Nutella..

Bayangkanlah Dahlah Semalam Keluar Jalan2 Ke PS Selepas Itu Menonton Wayang
&
Malam Hingga Ke Pagi Tak Tidur.. Betul2 Adventure.. Hehee..
Setelah Yang Lain Dah Bangun Dan Mandi Kami Makan Tengahari Bersama..
Selepas Solat Zohor Kami Ke TM Untuk Membeli Permainan Baru..
Disana Kami Dapati Monopoly Edition World Berharga $60+
&
Kami Membelinya Dengan Berkongsi Duit Bersama..
Semasa Didalam Bus Kami Berlapan Semuanya Tidur.. Kerana Perjalanan Kami Untuk Tiba Ke Destinasi Sekitar 30 Minit.. Nasib Baik Tak Terlajak Kemana mana Kerana Kami Sempat Sadar..
Balik Saja Kami Pun Mula Bermain Permainan Yang Kami Beli Hingga Jam 9.10 Malam..
Saya Minta Diri Untuk Pulang.. Sebelum Itu Mereka Tahan Saya Untuk Tidur Lagi..
Tapi Tak Bolehlah Nanti Banyak Kerja Yang Bertimbun Drumah..
Pengalaman Yang Seronok Bila Seskali Berjumpa Dengan Sepupu2 Ni..
Tapi Masanya Terlalu Singkat Dirasakan..
Semoga Ada Banyak Masa Lagi Pada Akan Datang..
~~*~~
Setelah Dari Rumah Cik Ros.. Saya, Mak Dan Mama Singgah Di PR West Plaza..
Saya Menikmati Ice Jelly.. Mak & Mama Menikmati Cikong Panas..
Sambil Itu Saya Terasa Lapar Dan Kami Order Mi Hoon Greng..Kenyang Sikit Saya Rasa..
Walaupun Kat Rumah Cik Ros Tadi Dah Makan Roti Cheese & Roti Special Buatan Cik Ros..
Tapi Masih Belum Kenyang Lagi.. Hee.. Kuat Makan Kan Saya Ni..
Tapi Masih Maintain Lagi.. Hee.. Alhamdulillah.

~*~

! PW = Panggung Wayang !
! LJ S = Long John Silver !
! TM = Tampines Mall !
! PR = Pasir Ris !

No comments: