Tuesday, April 14, 2009

13 April.. Hari Bertuah Saya..


Saya Berkenalan Dengan Seseorang Yang Senang Diajak Berbual..
Orangnya Peramah Dan Selalu Buat Saya Tersenyum Panjang..
Jarang2 Saya Dapat Berjumpa Dengan Kenalan Seperti Ini..
Selalunya Paling2 Dapat Bertahan Beberapa Hari Saja..
Semoga Kali Ini Kekal Lah Hendaknya..
Susah Nak Cari Kenalan Chat Yang Benar2 Setia Sekarang Ni..

Terima Kasih Sekali Lagi Pada Saudara Yang Sudi Chat Dengan Saya..
Mungkin Kalau Saya Tak Tergerak Hati Nak Chat Disana Pasti Saya Tak Berkenalan
Dengan Saudara Kan..?

Kalau Nak Tahu Saya Sebenarnya Tak Pernah Chat Serancak Ini Dengan
Chatterz2 Sebelum Ni.. Mungkin Dsebabkan Ada Kisah Dsebaliknya..
Mana Tau Kan.. Betul Tak..? Hee.. =D

2 comments:

batrisya said...

ada kisah disebaliknya???
jeng jeng jeng....
:p

! Izri Salinas ! said...

tkde komen la kak..
kisahnya pun malap je..