Tuesday, April 21, 2009

" Semoga Tidak Berlarutan "


Hati Saya Pilu Apabila Mendengar Berita Ini..
Kerana Saya Tidak Menyangka Mereka Telah Prasangka Terhadap Ayahnda Saya..

Setahu Saya Pihak Mereka Yang Agak Sombong Bila Terserempak Diluar..
Bagaimana Boleh Jadi Begini Ceritanya..

Mereka Tidak Pernah Menegur Duluan Bila Terserempak..
Selalunya Pihak Kami Yang Mulakan Dahulu..
Tapi Bila Jadi Begini Terasa Pelik Pula.. Mengapa Harus Prasangka Sebegitu Rupa..
Sedangkan Selama Ini Tak Pernah Pihak Mereka Tunjuk Kemesraan Semasa Bertegur Sapa..

Tak Mengapalah Kalau Mereka Menyagka Begitu.. Asalkan Mereka Bahagia..
Tapi Hati Ini Tetap Terasa Dengan Berita Ini Walaupun Ia Tak Patut D Ingati Lagi
Kerana Hamba Allah Yang Memulakan Perbicaraan Ini telah Tiada D Dunia Ini..
Semoga Allah Mengampuni Dosa2nya & Juga Saya Kerana Meluahkan Ini Semua..

Kepada Pihak Keluarganya..
Jangan Bertambah Prasangka Terhadap Ayahnda Saya..
Kerana Itu Semua Tiada Ertinya.. Ayahnda Saya Seorang Pendiam
Tetapi Ia Peramah Apabila Anda Mengenalinya..
Ayahnda Saya Tak Pernah Menyimpan Dendam Apatah Lagi Membenci..

Semoga Perkara Ini Tidak Berlarutan Hendaknya..

InsyaAllah..

No comments: