Tuesday, April 21, 2009

Tanggal 20 - 21


Semalam Saya Pegi MC Jam 12 Tengah Malam..

Last Min Jugalah Kami Pergi Bila Mak Cik Saya Call..
Kali Ni Saya Borong Biskut, Maggi Dengan Air Jus..
Balik Dari Sana Kami Singgah Makan Kat Tamp De Kedai 24 Jam..
Saya Makan Roti Prata Kosong Dua Keping.. Sedap Juga Garing2..
Selesai Saja Kami Terus Menuju Kerumah Hampir Jam 4 Pagi..
Ngantuk Tu.. Dah La Mata Merah Semacam.. Mata Pun Dah Tak Boleh Angkat..
"Jarang2 Kena Macam Ni.. Mungkin Belum Sembuh Betul Dari Demam Agaknya.."
Apalagi Tidurla Jawabnya.. Selesai Solat Subuh Saya Tidur Balik..
Bangun Aje Terus Bersihkan Diri & Masak..Nari Masak Bubur Nasi Aje..
Tengah Sakit Tekak Ni Susah Benar Nak Makan..


Tup2.. Jam 10.30 Pagi Saya Dapat Khabar Ada Jiran Tingkat Atas
Meninggal Malam Semalam Dan
Tadi Pagi Baru Saja Jenazahnya Balik Kerumah Sekitar 11.15 Pagi..
Dan Selamat Dikebumikan Sekitar 2.30 Petang Tadi..
Disebabkan Keadaan Tak Mengizinkan Saya Tak Dapat Datang Melawat..
Hanya Mak & Abah Saja..
Semoga Rohnya Ditempatkan Disisi Orang2 Yang Soleh..
Amin..


* MC : Mustafa Centre

No comments: