Tuesday, May 19, 2009

! Mengenalinya !


Akhirnya Saya Dapat Jua Berita Darinya Tadi..

Sangkaan Saya Benar Sekali Kerana Ia Sedang Bz Bertugas..
Pada Saya Orangnya Cool, Sedia Mendengar Masalah, Beri Nasihat & Tak Banyak Berbual..
Orangnya Memang Tak Ramai Kawan.. Ia Lebih Suka Bersendirian..
Saya Baru Saja Mengenalinya Pada 19.3.09 Melalui Kawan Saya..
Di Satu Kesempatan Saya Ingin Mengetahui Cerita Sebenar..
'Mengapa Saya Yang Dikenalkan Pada Si Dia..'
Kesempatan Itu Saya Belum Dapatkan Tapi Saya Harap Ia Akan Terlerai
Apabila Saya Bertemu Dengan Kawan Saya Itu Nanti..
Ciri2 Dari Segi Agama Mungkin Ada Pada Dirinya..
Koz Saya Belum Boleh Andai Seseorang Itu Dari Kata2nya Saja..
Tapi Harus Menelitinya Dengan Lebih Dalam lagi..
Tapi Bukan Untuk Dibuat Calon Hanya Berkawan Sahaja..
Kerana Ini Semua Masih Awal Lagi.. Perjalanan Kami Masih Panjang..
Hanya Ketentuan Illahi Sahaja Yang Boleh Menyatukan Kami..
Kalau Ia Kekal Sebagai Teman Saya Bersyukur Kerana Dapat Mengenalinya..
Kalau Sebaliknya Kita Nantikan Saja..

Terima Kasih Saudara A.H.
Kerana Sudi Mengenali Diri Ini..

No comments: