Saturday, May 16, 2009

Isnin - 11 May


Saya Ke Lot 1 Dengan Mak.. Kebetulan Semalam Kan Hari Ibu Jadi Mak Kata
'Jom Kesana' Koz Saya Dari Hari Tu Nak Sangat Kesana Akhirnya Tercapai Jua..


Sampai Saja Disana.. Ramai Orang2 Kita Kat Sana.. Tempat Makannya Pun Okie Banget..
Semuanya Rapi2 Aja.. Hee.. Masa Itu Saya Makan French Fries Aje Koz Sebelum Pergi

Saya Dah Makan Nasi jadi Temankan Mak Makan Mee Sup Saja.. Setelah itu Kami Jalan2
Dari Atas Sampai Kebawah.. Sana Banyak Kedai Makanan Halal.. Ni Yang Buka Selera Ni.. Hee..

Dah Beli Barang Yang Tertarik Dihati Kami Naik MRT & Turun Di Cuseway Point Kemudian Kami
Nampak Barang Lagi Tapi Semuanya Satu Barang Saja.. (Untuk Hadiah) ^_^

Masa Tengah Duduk Minum Air Saya Ternampak Seorang Ini Familiar Sangat Nak Kata Kenal
Tak Mungkin Koz Manalah Saya Pernah Kenal Orang Kat Luar.. Kalau Dcyber Mungkin Juga..

Orangnya Pun Maybe Fikir2 Gak Kenapa Saya Tengok Arahnya.. Hehee..
Macamlah Betul Kalau Itu Yang Dia Fikir.. Kemudian Kami Naik MRT Lagi & Turun Kat Bugis..


Kat Sana Cuma Rehat Sekejap Aje.. Pas Tu Mama Call Suruh Turun Kat Eunos Koz Nak Ambil Kami
Pergi Makan Di East Coast.. Selesai Makan Kami Ambil Angin Di Laut Changi Setelah Itu Kami Pulang..

Kali Ini Memang Bezz Koz Jalan Dengan Mak Pantas Sikit Nak Gerak Jauh2..
Kalau Ramai2 Pergi Tempat Sama Saja.. Dah Faham Sangat Jalan Kat Tempat Sama Selalu..


Kadang2 Tu Rasa Tak Nak Lah Jejak Lagi.. Balik2 Sama Tempat.. Hee.. Tapi Akhirnya Kena Bertapak Jua..
Koz Dah Itu Aje Yang Dekat.. =D


No comments: