Monday, June 8, 2009

- Sedihnya -


Sedihnya Saya Rasa Pada Tanggal 27 Ari Bulan Yang Lalu..
Dsebabkan PC Buat Hal Semua Fail Yang Saya Simpan Telah Dhapuskan..
Yang Paling Berat Untuk Saya Terima Adalah Usaha Saya Selama
3 Tahun Telah Hilang Begitu Saja.. Saya Telah Menaip 3 Buah Cerita Mengenai Orang Dsekeliling Saya, Seorang Pereka Fesyen & Kehidupan 5 Orang
Adik Beradik.. Ia Sungguh Mencabar Minda Saya Pada Masa Itu..
Tapi Apa Kan Daya Perkara Yang Tak Disangka Itu Telah Terjadi..
Dan Saya Harus Pasrah.. Mungkin Belum Rezki Saya Untuk Bekongsi Cerita..

Masa Itu Memang Serabut Sangat Kepala Saya Koz Bukan Senang Nak Susun
Kata2 Dalam Sesebuah Cerita Tu.. InsyaAllah Saya Akan Berusaha Menulis
Dan Menaip Kembali.. Mungkin Kali Ini Ia Akan Mengambil Masa Yang Lama Kerana Saya Masih Kekurangan Idea.. Walaupun Saya Ada Salinannya Tapi
Ia Tetap Saja Berbeza Kerana Banyak Yang Telah Saya Ubah Semasa Menaip..


p/s 'mungkin kalau saya beli thumbdrive awal2 lagi, ia pasti terselamat kan..'

No comments: