Saturday, May 1, 2010

Khamis & Jumaat

Akhirnya MH Dah Masuk NS.. Koz Ari Tu Dah Nampak Rambutnya Pendek Kat Foto.. Agak2 Kat Manalah Tempat Yang Dhantar Tu Ya.. All De Bezz 2 U MH.. ;D

On 29 April Hari Lahir Mak A.Ady Ke 64 Tahun.. Semoga Sihat Wal'afiat, Panjang Umur n Bahgia Dcc Keluarga Tercinta..

Pada Pagi Tu Jam 8.21 Pagi De Miz Kol Dari Nombor Tak Dkenali.. Ingatkan Kenalan Yang Baru Tukar Nombor.. Den Saya Biarkan Aje Sampai Lepaz Zohor Paz Tu Saya Msg Tanya "Siapa Dsana?" Den 10 Minit Kemudian Dapat Reply n Ia Tanya Siapa Saya? Saya Pun Britahulah Sebab2nya.. Den Ia Kata Masa Tu Salah Nombor.. Den Klah.. Fin.. Hee.. Tapi Nombor Orang Tu Saya Tetap Simpan.. Manalah Tau Tup2 Ia Sesaja Kol Boleh Saya Tau Orang Tu Sengaja Tau Tak Kan3?


Tengahari Tu Kami Sekeluarga Makan Ala Western Food.. Walau Simple Tapi Mengenyangkan..
Dalam Foto Ni Ade Satu Yang Termizz.. Baked Beans.. Hee.. Tak Sempat Nak Letak Masa Amik Foto Ni.. Koz Ni Hidangan Mak Jadi Tak Letak BB Dlu.. Yang Kitanya Dah Selamat Menjamu Slera.. ;D

Petangnya Gi Umah Mama.. Jumpa Si Kecil.. Paz Tu Kami Ke MC.. B4 Dat Kami Gi Makan Kat ABM.. Saya Makan Naan, Mak Makan Chappati, Mama Makan Tosai n Papa Makan Nasi Briyani Ayam.. Paz Tu Kami Masuk MC n Bli Pape Yang Perlu Paz Tu Kami Balik Jam 11.30 Malam..

Nari Masak Bubur Nasi Aje.. Tadi Tak Kemana mana Rasa Cam Malas Aje.. Cuma Tengahari Tadi Mak Dengan Cik Faridah Gi Melawat Cik Som Sakit.. Den Ia Bri Bee Hoon Greng Putih n Roti John.. Sedapzz Uuuu.. Nak Tau Siapa Yang Masak?? Suaminya.. Bezzkan.. B4 Dat Cik Faridah Minta Suaminya Hantar Karipap Kat Umah.. Alhamdulillah Syukur Sesangat.. Murah Rezeki Ari Ni.. Cam Biasa Malam Layan KCK.. KC Tkde Koz Skarang Citernya Siarkan Pada Ari Ahad - Khamis Aje.. Sekarang Ni Dah Tak Sabar Nak Tunggu Citer SSW Lagi 2 Ari Aje.. (Kalau Kira Date Nari Post) =)

♥ DuVe GoGoGo ♥

No comments: