Monday, May 3, 2010

♦ Sabtu & Ahad ♦

Ari Sabtu Kami Gi CH Paz Tu Jejalan Kat Marina Bay Sands Sky Park.. Tapi Kat Jembatannya Aje.. Paz Tu Kami Relax Jap Kat BK.. Den Naik MRT CL.. Ingatkan Mula2 Nak Trun kat Bishan Tapi Jauh Sangat Den Kami Trun kat PL Aje.. Paz Tu Gi Kat SPC Masuk Kedai Waffle Factory.. Macam2 Yang Djual Tapi Dsebabkan Dah Kenyang Saya Makan Waffle Mini Letak Ais Krim Pudina n Sirap Strawberry.. ;)

Esoknya Mak Dengan Abah Gi Jemputan Kat Siglap CC.. Paz Tu Abah Kol n Saya Jumpa Mereka D Bedok Inter.. Den Kami Gi PP Seblum Tu Gi Makan Jap Kat Pasar.. Koz Tadi Pagi Makan Roti Prata Aje.. Den Saya Makan KTG n Air Tebu.. Mak Dengan Abah Minum Air Aje.. Paz Tu Kami Jalan Kat PP n Blikan Abah Hadiah.. Skitar 3 Jam Dsana Kami Gi Makan Ais Kacang Kat Banquet.. Den Saya Pilih Volcano Strawberry.. Atasnya Memang De Bezz Tapi Isi Dalamnya Tak Sesuai Koz Ia Letak Kacang Merah n Jelly.. Huhuu.. Patut Letaklah Cocktail Ke Buah Strawberry Ke Tau Tak Letak Pape Pun Boleh.. Yang Penting Saya Dah Cuba Jadi Lain Kali Cuba Yang Lain Pula.. =)

Malam Tu Jam 1 Pagi Saya Tengok Citer The Twins Effect 2.. Lakonan Jaycee Chan Yang Pertama.. Bezz Uuu.. Jackie Chan Pun Ade Gak.. Tapi Skejap Aje Ia Muncul.. Bgitu Juga Dengan Hero2 Lain.. Ini Posternya..

No comments: