Monday, July 19, 2010

Catatan: 15/7 - 19/7

Hari Khamis Lalu Saya Pergi Arab St Dengan Mak, Mama, Cik Ros n Papa.. Lepaz Tu Mak Bli Kain Songket,Slendang n Kerongsang.. Den Kami Pergi Ke Geylang Bli Telekung Untuk Hadiah.. Setelah Itu Kami Hantar Barang2 Kerumah n Pergi Ke WS.. Dsana Kami Ke Aries Bli SP n Anting2.. Den Riana Jumpa Kami n Menjamu Slera D BK.. Dari Sana Saya, Mak n Mama Balik Naik Bus..

Esoknya Jam 3 Lebih Kami Menuju Ke Rumah Pak Ngah.. Kali Ni Si Kecil n Zan Ikut Skali.. Setelah Duduk Skitar 2 Jam Kami Beredar n Menuju Ke CP Jumpa Riana.. Den Kami Jejalan Dsana Hingga Jam 8 Malam.. Lepaz Tu Kami Ke Changi V Makan D Tempat Hari Tu.. Slesai Makan Kami Bli Kueh Chang D Kedai ST Bakery..

Sabtu Jam 10 Pagi Barulah Kami Berangkat Ke JB.. Kemudian Kami Makan D Tempat Hari Tu.. Bezz2.. Dari Sana Kami Menuju Ke Angsana.. Den Masa Pegi BADAN.. Saya Terjumpa Novel Castle Cinta Deaday Dari Indah Hairani.. Masa Tu Gembira Sesangat.. Sebab Dah Lama Saya Cari Akhirnya Ketemu Jua.. Novel Ni Juga Adalah Yang Terakhir Buat Masa Ni.. Kerana Saya Nak Slesaikan Baca Yang Lain Dulu.. Kalau Tidak Sampai Bila2 Pun Tak Gerak2.. Hee.. Skitar 2 Jam Lebih Kami Dsana Kami Menuju Ke Rumah Mak Cik Lani.. Den Duduk Skejap Tempah Burger n Makan Pulut Lepaz Tu Menuju Ke Xtra.. Bli Serum n Keperluan Lain.. Den Balik Semula n Ambil Burger Trus Pulang Kerumah.. Memang Bezz Sesangat Burger Tu.. Sampai 3 Keping Saya Makan.. Hee2.. Yang Bezz Tu Sos BPnya..

Ahad Tak Kemana2.. Relax Drumah Saja.. Sebab Paginya Cik Sal Bawa Barang2 Avon.. Lepaz Zohor Nonton DVD Citer Andartu Terlampau.. 21 Hari Mencari Suami! Boleh Tahan Citernya.. :)

Hari Ni Saya Telah Tepati Janji Saya Dengan MR.. Siapakah Dirinya? Adalah.. ;P



• Pada Tanggal 17 July Ni Genaplah 20 Tahun Tok Salim Meninggal.. Al Fatihah •

No comments: