Saturday, August 21, 2010

..Detik Demi Detik..

Semakin Hari Semakin Banyak Kisah Yang Dri Ini Ketahui Darinya.. Si Dia Terlalu Jujur Hingga Dri Ini Tak Berani Nak Berkata kata.. Kerana Harapannya Terlalu Tinggi.. Walau Bgitu Detik Demi Detik Hati Ini Mula Berbicara.. Kini Saatku Menunggu Masa Untuk Meluahkannya.. Tetapi Dri Ini Tetap Saja Belum Sedia Kearah Yang Lebih Serius Kerana Dri Ini Masih Perlukan Masa Dan Belum Yakin Dengan Penerimaannya Yang Sebenar Bila Kita Bertemu Suatu Hari Nanti..

Semalam Dah Terucap Dalam Geram.. 1st n last 4 u.. ILU.. Huhuu.. Pertama Kali Terluahkan Kata2 Tu Cam Tak Sesuainya.. Nasib Dalam Geram Nampak Cute Sket.. Haha.. Cam Ye2 Aje.. Semalam Juga Dapat Tahu Ape Yang Slama Ini Berlegar2 Dalam Fikiran.. Mungkin Semuanya Dah Diatur OlehNya..

Tadi Pertama Kali Frenzz Sudi Bercerita.. Saya Doakan Smoga Ia Dapat Slesaikan Masalah Yang Dhadapinya.. Nasib Tadi Tak Panjangkan Cerita Semalam Kalau Tidak Mesti Dia Serabut.. Kesianlah.. Opss Takde Sape Tahu Eh Sape Yang Saya Maksudkan?? Katanya Jangan Britahu Sesapa n Saya Dah Janji Nak Simpan Rahsia Ni.. Kan3 Pantang.. Hee.. Jangan Marah Ya Frenzz.. Harap2 Takde Yang Tahu Siapa Kamu.. ;)

Semalam n Tadi Buka Umah Mama.. Alhamdulillah Slera Uuu Makan Nasi Berlaukkan Lemak Dal,Paru Greng, Bendi Berlada n Koci Kuah.. Smlm Pula Sambal greng,Sup Petola,Daging Msk Kicap,Kacang Phool.. Tapi Tkdela Banyak Mana Sket2 Aje.. Den Pegi MC.. Tadi Pula Gi CV.. Jam 11 Lebih Cik Ros Datang Dengan Cik Mus,Zan n Zi.. Hantar Sos BP.. Kebetulan Baru Balik Dari Umah Pak Ngah.. ;D

No comments: