Saturday, August 14, 2010

..Tripple Dayzz..

Khamis Tak Kemana2.. Semalam Baru Dapat Chat Dengan Kak Faz Tapi Tu Pun Skejap Aje Sebab Kami Berdua Ade Hal.. Den Saya Dengan Mak Berbuka Drumah Mama.. Sedapzznya Lauk2 Yang Mama Masak.. Trutama Skali Ketam Masak Lemak n Ikan Bawal Greng Masam Manis.. Aduduh Terangkat U.. Sebab Drumahkan Masak Simple2 Aje.. Tapi Semalam Mak Masak Mi Siam n Bawak Sket Kesana.. =)

Lepaz Maghrib Kami Ke WS Jap Den Ke DE Makan Satay.. Kali Ni Barulah Selera Kami Makan.. Masa Mula2 Makan Ari Tu Tak Rasa Rempah n Kering, Tak Berminyak Pun.. Mana Syiokkan.. Hee.. Inilah Kalau Dah Bab2 Pakar Makan Ni Kan.. Tak Boleh Nak Tpu.. Den Abang Suf Dengan Kak Sya Datang.. Berbual2 Sampai Jam 11+ Den Kami Balik Kerumah Masing2.. Malamnya Kejutan Demi Kejutan Saya Dapat.. Sampaikan Saya Dah Dapat Jawapan Yg Sebenarnya.. Tapi Saya Tetap Blum Sedia Kerana Banyak Yg Perlu Saya Fikirkan.. Kalau Benar2 Ikhlas Tunggulah Kalau Tidak Saya Tak Memaksa.. Hari Ni Tak Kluar Juga.. Sebab Nak Buka Sesama Dengan Abah.. Nak Masak Ape Blum Tahu Lagi.. Tunggu Aje Abah Balik Jap Lagi.. =D

Berita Terkini Fnya Dah Mengenali Dri Ini.. Aduduh Ni Yg Buat Muka Makin Tebal.. Tak Sanggup Rasanya Nak Tunjukkn Muka.. Segan Sesangat.. Tentang Sesuatu Yg Perlu Ia Tahu n Saya Tahu Sblum Kenal Dengannya.. Faham Tak?? Kalau Tak Faham Takpe.. Tak Suruh Pun.. Hee.. Ohklah Saya Brenti Dcni Dlu Kalau De Story Nanti Saya Kongsi Ya.. ;)

Slamat Berbuka Puasa Sejam Lagi.. Jangan Lupa Gi Tarawih Tau.. Banyak Pahalanya..

No comments: