Monday, November 1, 2010

..Hari2 Ku..

Hari Khamis Lalu Si Kecil, Mama,Cik Ros n Ariff Datang Rumah Den Makan BH HK.. Saya Masak.. Hee.. Den Kami Keluar Pegi JCC.. Den Ke PG Bli Baju.. Den Ke TKC Bli Baju Gak n Kasut.. Biasa Buat Hal Slalu.. Huhuu.. Den Bli Manik2 Hias Depan Pintu Dapur.. Paz Tu Makan Kat Hawa Res Kat CP.. Masa Masuk Sana Mak Blikan Baju Lagi.. Ingatkan Nak Pakai Untuk Ke JB Ari Sabtu Nanti.. Tetiba Balik Try.. Yg Bli Kat PG Besar.. Orang Tu Kata Boleh2 Kte Pun Ohkla Sbb Tgk Cutting Kecik.. Tup2 Besar.. Huu Cedeyy.. Den Try Yg Bli Kat TKC Tapi Bawahnya Ketat Sket Lak.. Den Yg Bli Kat CT Tu Lawarr Sangat.. Hee.. At Last Pakai Baju2 Yg Da Lepaz2.. Always Cam Tu.. Geramzz.. Lain Kali Kena Lebih Berhati2 Semasa Memilih Baju n Size.. Esoknya Kami Rehat Drumah Aje.. At Last Terajin Juga Saya Buka Mesin Jahit Saya.. Lama Benar Tak Buka.. Adela 6-7 Helai Baju Saya Jahit.. Tapi Yg De Koyak Aje.. Kalau Nak Jahit Baju Baru.. Aduhhh Masih Tak Yakin.. Truk2.. Kenalah Yakin Dri Kalau Tak Sampai Bilalah.. Kan3.. InsyaAllah.. Bantu Hamba Ya Allah..

Pagi Sabtu Jam 7 Pagi Kami Kluar Menuju Ke Bedok Den Naik Bus Ke Wdlns Sampai Sana Jam 8.50 Pagi.. Kami Brangkat Ke Jb 9.45 Pagi n Sampai Sana Skitar 11.Pagi.. Kami Hanya Jalan2 Saja Di CS Den Ke Kotaraya Paz Tu Ke Angsana.. Sebelum Balik Kami Makan Di KR.. Serius Tidak Memuaskan.. Makanannya Tak Gempaq Cam Dlu.. Harganya Pun Cam Tak Sesuai Aje.. Dari Sana Trus Balik Cni.. Sampai Umah Hampir jam 12 Tgh Malam.. Sebab Igtkan Nak Trun Mane2 Naik Teksi.. Tapi Semuanya Merah Aje.. At Last Trun Bedok Sambung Bus 60 Aje.. ;D

Ahad Relax Drumah Aje.. Fenatzz Gitukan.. Hee.. Yg Bezz Tu Dapat Bli Ape Yg Saya Nak.. Percubaan Dlu Tapi Blum Cuba Lagi.. Ape Dia?? Nantikan Jawapannya Di Entry2 Yg Akan Datang.. =D

Penasaran Kan??? Hahahahahhaha.. Memang Saje Aje Nak Bagi Suspenzz... Sebab Tak Nak Promo Benda Yg Belum Try.. Sebelum Ni Kan Saya Pernah Beritahu Nak Promo Satu Barang.. Tapi Tak Jadi Koz Ia Tak Brape Sesuai Dgunakan.. Tanpa Dsangka Terjadi Pekara Yg Tak Dsangka.. Alhamdulillah Dengan Pertolongan Produk ST Oily & Acne Series.. (Sendayu Tinggi) Ia Semakin Berkurangan.. Terima Kasih Atas Jasamu.. Sayang ST.. Maju Trus.. ;D

Hari Ni Saya Lagii Usaha Mencari Lowongan Kerja.. Takde Aral Esok Nak Tinjau2 Pula.. Semoga Saya Jumpa Tempat Yg Sesuai.. Hamba Bertawakal KepadaMu Ya Allah.. Semoga Semuanya Berjalan Dengan Apa Yg Ku Harapkan Dengan IzinMu.. Amiin.

No comments: