Saturday, November 6, 2010

..Minggu Nii..

..Inilah Hasilnya..

Salam Manis Pada Semua Yg Sudi Jenguk Teratak Saya Nii..

Petang Tadi Saya De Masak Special Lontong Greng Bersama BH.. Nyum2.. Nak Tahu Resepinya?? Jangan Marah.. Sebab Saya Buat Ikut Citarasa Saya Aje.. Tapi Yg Penting Bahan Kisar,Sos Tiram n Kicap Manis Jangan Lupa.. Selebihnya Tu Saya De Letak Sos Lada Hitam n Pes Tomato.. Den Pepandailah Rasa Ya.. Tapi Jangan Banyak Tau.. 1 Sudu Kecil Aje.. Hee.. (kata aje tak nak kongsi.. tapi kongsi gak) =D

Semalam Kerumah Cik Kiah.. Koz Nak Menunaikan Haji.. Ari Isnin Ia Pergi.. Den lepaz Abah Balik Aje Trus Pegi n Balik Skitar 10.15 Malam.. Den Msg Dengannya Jap.. Paz Tu Ia Kol Jap Around 1+.. Tu Pun Lepaz Matikan Aje Mak n Abah Kluar.. Seriusly Tak Sangka.. Tuhan Saja Yg Tahu.. Mimpi Pun Cam Lain Macam Aje.. Tapi Tak Ingat Sbb Tak Suka Fikir2..

Den Ari Khamis Ke Geylang Dengan Mak,Mama n Cik Ros.. Paz Tu Kerumah Cik Ain.. Den Balik Makan Kat Changi Dengan Riana n Papa.. Paz Tu Papa Ke Keje n Kami Singgah Umah Mama.. Around 11+ Baru Balik.. Masa Tu Msg Dengannya Aje.. Koz Tkde Story Yg Bezz.. Masa Odw Balik Mak Tanya Gak Siapa n Saya Britahu Ia.. =)

Dari Ari Isnin Hingga Ari Ni Cari Keje Aje.. Takde Aral Lusa Hantar Resume.. Nak Tunggu Abang Dlu.. Harap2 Bole Bantulah Kan.. Pada Ari Isnin Tu Juga Ia Senyapkan Diri Hingga Ari Rabu.. Barulah Dengar Britanya Hingga Ari Ni.. Lagi Seminggu Lebih Ari Lahirnya.. Tapi Blum Pasti Nak Jumpa Ke Tak.. Tu Pun Tunggu Izin Dari Mak.. Kalau Tak Jumpa On Kakaknya Sanding Aje.. =)

1stly Memang Segannya Part2 Nak Jumpa.. 2nd Adelah.. 3rd Beratnya Nak Buka Mulut.. Hee.. Nak Cakap Apepun Tak Tahuu..

No comments: